RÆVEJAGT !

Vi tilstræber at afholde mindst én rævejagt i januar måned. Rævestammen er ved at rette sig efter flere år med skab i Gillelejeområdet. Velvillige lodsejere og medlemmer stiller gode rævesåter til rådighed for foreningens rævejagter.... og rørskærret på skydebanen gemmer altid på mindst én ræv! Der er altid brug for ihærdige og ivrige dygtige terrier, som kan sætte en durkdreven ræv ud af såten.

RÆVEJAGT søndag den xx.xx 2023. Vi mødes ved klubhuset senest kl. 0800, hvor der afholdes parole for jægere, hundefolk og drivere. Som nævnt har velvillige lodsejere stillet deres terræner til rådighed for jagtforeningen, så du nu får mulighed for at få nogle hyggelige spændende timer sammen med os andre på rævejagt.

Der planlægges med afslutning og parade ca. kl. 13 - 1400 ved klubhuset.

Tilmelding til Christian Staunskær og Hakon Fynbo

rvejagt_2014.jpg